Us convidem a tots a pasar la nit més curta de l'any amb la millor companyia: la dels veïns del Poble-sec!
Dimarts 23 de juny us esperem a la cruïlla dels carrer Mata -Piquer per celebrar la revetlla de Sant Joan!
Nosaltres i la PB 3 Xemeneies posem les taules i la música, els 👹👹Diables del Poble-sec i el Consell de Cultura Popular i Tradicional del Poble-sec👹👹 posen el 🔥🔥foc i la màgia i l'APA Poble-sec posa la barra. Tu només has de venir i portar els amics, les ganes de passar-ho bé i el teu sopar!
L'Associació de veïns del barri del Poble-sec és una entitat sense ànim de lucre que té com a principal objectiu millorar la qualitat de vida dels veïns i veïnes del Poble-sec. Per fer-ho estem en constant contacte amb les administacions publiques pertinents, principalment l'Ajuntament de Barcelona, les entitats del barri i el veïnat.
Si tens una idea pel barri, una proposta per al teu carrer, una sugerencia per al parc, una queixa que l'ajuntament no et respon, entre altres no ho dubtis, et podem ajudar i et volem ajudar! Tenir un barri millor és una responsabilitat de tots i totes les poble-sequines.